2016. június 22., szerda

Ismerös arcok [Á5]



Január 30. 6:02
   Na, ma biztos jó napom lesz! Pár pillanat.
   Szóval, az egész egy ilyen nagyon nagy, fehér, patyolat tiszta teremben kezdödött. Ott volt az egyik gyerek a suliból, aki tetszik egyik osztálytársamnak, és a gyerek nem nagyon veszi észre az osztálytársamat. Na de ha már az álomról van szó, kezdjünk el arról beszélni. Szóval itt ez a nagy terem, és én vagyok ott ezzel a csávóval. Csend van, jó nagy csend, elég kínosan is érezzük magunkat. Aztán egyszer csak elindul egy zene, ami valamelyik Disney meséböl van. Nem tudom melyik, nem is emlékszem, de a tudat bennem van, hogy Disney meséböl volt. Szóval elindul a zene, elmosolyodik a csávó, és elkezd rá táncolni. Én röhögök rajta, erre elkezd engem is táncoltatni. Közben hangosan énekeli a dalt. Én magamban gondolkodtam, hogy most mit tegyek, segítsek az osztálytársamnak, vagy használjam ki a helyzetet magam érdekében? Na, mindegy, én tovább táncoltam és énekeltem, és meg kell mondjam nagyon élveztem, hiszen imádom a zenét, és imádon a Disneyt is. És a csávó sem nézett ki rosszul KHMKHMKHMKHM. De nekem nem tetszik. Nem. Asszem nem. Biztos nem. Lehet hogy nem. Valószínüleg. Elég gáz, hogy magam sem vagyok benne biztos … Haladjunk. Táncoltunk és kornyikáltunk, aztán megjelent Lucky Blue. Lehet kicsit sok képet néztem róla … De hát modell, nem az a lényege a munkájuknak, hogy nézzed öket? Hát akkor? Na szóval megjelent, és valamit megint mérgelödni egy másik esetröl ami kivételesen NEM EGY ÁLLATKÁRTBEN történt. Most valami klubban. Ejnye! De aközben mérgelödött miközben mi meg elvoltunk. Mi kitáncoltuk és énekeltük a belünket, miközben hallgattunk Luckyra és egyetértöen bólogattunk a mondandójára. Aztán megint eltünt mint az elözö álomban. Egyszer csak véget ért a zene, és meghajolt elöttem megköszönve a táncot, és hogy jól érezte magát, és mosolyogtam, és felébredtem. Micsoda álom!

Tanulság az álomból: Ember vagyok! Végre nem úgy állok neki a napnak, mint eddig. Mert a napló óta úgy indultam, hogy azt azt akartam, hogy átmenjenek rajtam egy busszal. Ma jó kedvem lesz! Most 6:23 van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése